HIP HOP_6º

 

CONSELLOS PARA MELLORAR BAILANDO


1. Ter paciencia.

Para acadar os resultados que desexamos debemos comezar pouco a pouco sen pretender apurar os primeiros días. 

2. Bailar diferentes estilos.

É un erro querer bailar só un estilo por moito que nos guste. Cada estilo musical aporta diferentes aprendizaxes e podemos atopar intereses sobre algo que descoñecíamos.

3. Improvisar.

Dediquemos unha parte do tempo de baile a bailar libremente dentro do estilo seleccionado para ir pouco a pouco atopando o noso propio estilo ao bailar.

4. Traballar desde a técnica.

Executar cada movemento con conciencia do movemento ben feito e con sentido dentro do estilo que se baila.

5. Estirar.

Realizar estiramentos coas partes implicadas no baile.


COMO QUENTAR ANTES DE BAILAR


1. Vive o quentamento como se fose unha coreografía.

2. Segue o tempo da música.

3. Fai os movementos abarcando moito espazo.

4. Fai os movementos con técnica.

5. Fai os movementos relaxados, sen tensión.


PASOS HIP-HOP

1. TWO STEP

Cando che saia, mételle BOUNCE.
Cando che saia con BOUNCE, engádelle FLOW.


2. IN OUT

Cando che saia, mételle BOUNCE.
Cando che saia con BOUNCE, engádelle FLOW.


3. UVE
Cando che saia, mételle BOUNCE.
Cando che saia con BOUNCE, engádelle FLOW.


4. CAJA
Cando che saia, mételle BOUNCE
Cando che saia con BOUNCE, engádelle FLOW.


5. CROSS STEP

Cando che saia, mételle BOUNCE.
Cando che saia con BOUNCE, engádelle FLOW.


      Quentamento

       Primeiros pasos


Segundos pasos: 01 Steven Martin
  
                          02  Reebok

                           03 Harlem Shake

                             04 Pas de Bourrée

                 Monastery

                                        Bart Simpson



 



Comentarios

  1. Grazas Loli a min que gustarme bailar así poido mellorar

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Si, moitas grazas tamén pola entrada é moi interesante o que conta e os pasos parecen difíciles pero se practico seguro que me saen.

      Eliminar
  2. Loli a verdade e que eu non valgo para isto.
    (NON TEÑO FLOW)

    ResponderEliminar
  3. O baile encántame! Estou desexando mellorar! 💪

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Nótase que che gusta. Mellorarás seguro! 👌🎶💪😉

      Eliminar
  4. A maioria de clase dalle moita vergoña :/ bailar enfrente do resto, pero despois pasao moi ben.
    ( Aunque eu o paso moi ben). :)

    ResponderEliminar
  5. Aínda que me da moita vergoña bailar o certo é que o paso moi ben e seguro que si practico mellorarei un pouco.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Claro que si. Esa é a idea. A desfrutar! 🎶😉👏

      Eliminar
  6. Encantame bailar teño moitas ganas de seguir aprendiendo 🙃

    ResponderEliminar
  7. la verdad loli no tengo ritmo de baila

    ResponderEliminar
  8. A mín gústame baliar con bounce

    ResponderEliminar
  9. Moitas grazas polos consellos Loli.
    A verdade e que é una actividade moi divertida.🫠🫠

    ResponderEliminar
  10. Eu non sei bailar pero intentarei
    A maioria dalle un poco de vergoña
    (Son una deles) ⊙⁠﹏⁠⊙

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Xa sabes un pouco máis que antes. Ségueo intentando 💪🎶😉

      Eliminar
  11. Paréceme moi importante ter flow no baile, é vital.

    ResponderEliminar
  12. A min gústame moito o baile, paréceme un arte moi interesante pero que requiere mucha práctica.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moi beneficiosa tamén e, como dis, hai que practicar moito para conseguir bailar ben 💪😉🎶

      Eliminar
  13. Eu non teño vergoña, pero
    tampouco teño flow.
    (Axuda Loly!!!!)

    ResponderEliminar
  14. Estoy deseando continuar

    ResponderEliminar
  15. Practiquei moito e me saen bastante ben pero creo que podo mellorar moito

    ResponderEliminar
  16. A mi gústanme otros estilos de danza pero estou aprendiendo moito sobre o hip-hop. E cos videos que vemos na clase divertome moito.👯

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Claro que si. Mellor se sabemos un pouco de cada tipo de baile 😉🎶

      Eliminar
  17. Podrías poñer os vídeos de baile para poder practicar plis

    ResponderEliminar
  18. Gustoume moito bailar inda que teño moita bergoña foi mi divertido

    ResponderEliminar
  19. Loli podrías publicar os vídeos, e que se están publicados non me aparecen.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Si que están. Dentro do apartado de BAILE, preme en Quentamento e en Pasos.

      Eliminar
  20. megusta las canciones podrias ponelo no blog

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. A min tamén gustaríame.

      Eliminar
    2. Están postas. Premede nos títulos que están en cor verde.

      Eliminar
  21. Estou apendendo moitisimo con estas clases🩷

    ResponderEliminar
  22. Na anterior clase estiben moi inspirado e deuseme ben o baile enton creo que na proxima que 1 de MARZO.
    VOU ESTAR A TOPE.🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

    ResponderEliminar
  23. O paso que mais me sae e "Caixa", pero podo probar otro tipo de baile 💃💃🕺♪⁠┌⁠|⁠∵⁠|⁠┘⁠♪

    ResponderEliminar
  24. A verdade e que non coñecía practicamente nada o HIP HOP pero o certo é que o paso moi ben practicándoo.

    ResponderEliminar
  25. Eu dos pasos fáltame a paciencia

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. A paciencia é o primeiro dos consellos para inicarse paulatinamente na arte do baile.

      Eliminar
  26. Loli a verdade é que é moi divertido bailar hip hop aínda que sudas moito... a min saeme bastante ben e quiero seguir aprendiendo mais pasos pero con práctica lograse 💪🏼

    ResponderEliminar
  27. A min encántame bailar o hip hop pero nuns minutos ca empezó cansarme e a sudar.

    ResponderEliminar
  28. É moi extraño e vergonzoso bailar xunto con moita xente...

    ResponderEliminar
  29. Estou practicando un pouco de hip-hop, eu creo que o que mellor me sae e o two slep, malia que e un pouco complicado.

    ResponderEliminar
  30. a primera vez que empezei a leer lin "te paciencia" e eu non temo nin paciencia nin sei improvisar 😂🙈😹

    ResponderEliminar
  31. A uve queda moi ben en todos os bailes.O meu paso favorito!

    ResponderEliminar
  32. Gústame o baile pero non sei bailar ben, con práctica e técnica todo sale👍😀😎

    ResponderEliminar
  33. A mín o paso que mais gústame e o Reebok.

    ResponderEliminar
  34. Me encanta bailar distintos topos de baile 😉😉😉

    ResponderEliminar
  35. Gustoume moito bailar e pasaronseme os medos a bailar en público, grazas.

    ResponderEliminar
  36. Loli encantanme as clases de baile son moi divertidas e interesantes :) grazas.

    ResponderEliminar
  37. Encántanme as túas clases, bailar é moi divertido aunque non é sinxelo. O que máis me gusta é bailar coreografías de bailes, é moi divertido.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Non é sinxelo pero sintes que vales e que ten sentido cando te expresas improvisando ou nunha coreografía 😍🎶👌😉

      Eliminar
  38. O baile que máis me gustou é o Bart Simpson porque é o máis fácil.

    ResponderEliminar
  39. o baile no megusta por que nunca me sale pero lo voi a intentar vamos alla

    ResponderEliminar
  40. Estiben ensaiando toda a semana, aínda que o que máis me costa e o Reebok 😅💃

    ResponderEliminar
  41. Cando estiven quentando empecei a suar moi rápido pero cando empecei a bailar sude moito más.🥵🥵🥵🥵🥵🥵

    ResponderEliminar
  42. Eu cando bailo o que máis me costa é ter paciencia.

    ResponderEliminar
  43. Agora gústanme bailar o Reebok e o Bart Simpson

    ResponderEliminar

Publicar un comentario