TRIMESTRE 1 1º

SETEMBRO

SONS DE ANIMAIS



OBXECTOS SONOROS

Escoita agora cada son e vai dicindo que pensas que está sonando:



SONS DO ENTORNO

Cantos sons escoitas?. Vai contando os sons que recoñeces e ao final di o número total e o nome dalgúns sons que lembras.



SON E RUIDO

Atenta ou atento aos seguintes sons. Son agradables ou desagradables?. Vai dicindo en voz alta "son agradable" ou "son desagradable".



TOCAMOS:

   A ritmo con palillos     




OS INSTRUMENTOS DE PERCUSIÓN

                         Claves                    Caixa chinesa
  

                         Triángulo                  Pandeireta
  

Güiro

Expresa como se tocan




AUDICIÓN BADINERIE-BACH



OUTUBRO


A REPRESENTACIÓN DO SON

Así representamos os sons que escoitamos:

Colle un papel e un lapis. Escoita os seguintes sons. Se un son é forte debuxa un punto escuro e se o son é suave debuxa un punto claro.



LA BATAILLE- Mozart




CANCIÓNS

La casita de las notas                   Five little skeletons

   


VOCABULARIO


NOVEMBRO

A CLAVE DE SOL



AMADEUS MOZART


DECEMBRO

AUDICIÓNS

La isla de los sonidos


Inverno-Nadal

   
   
  

Happy birthday



EXERCICIO RÍTMICO 1 

Cando vemos un paxaro damos unha palmada. Cantos paxaros hai? Catro? Pois catro palmadas. Miramos o primeiro paxaro na primeira palmada, o segundo coa segunda palmada, o terceiro na terceira e miramos o cuarto na cuarta palmada. Á de tres comezamos. 1, 2 e 3:


Agora vemos un niño baleiro. Non hai paxaro. Non hai son. Agardamos sen palmear mirando para cada niño no tempo en que daríamos a palmada.


Agora hai paxaro e logo marcha. Facemos catro palmadas e agardamos o tempo doutras catro palmadas. Todo seguido. Á de tres: 1, 2 e 3:

Fixámonos. O paxaro vai voando en busca de comida. Está e marcha, está e marcha... Palmeamos cando está e esperamos cando non está. Á de tres: 1, 2 e 3:



EXERCICIO RÍTMICO 2

Pensamos que a negra é o paxaro e palmeamos como no exercicio anterior. Cada vez que vemos esta figura musical damos unha palmada, vale? Á de tres: 1, 2 e 3:


Moi ben. Agora pensamos que o silencio é o niño baleiro do paxaro e esperamos como fixemos antes. 


Agora todo seguido. Palmeamos nas negras e esperamos nos silencios. Á de tres: 1, 2 e 3:


 
E agora? Palmada, esperamos, palmada, esperamos... 1, 2 e 3:


Por último, escollemos Persoa 1 e Persoa 2 para facer o ritmo que corresponde. Contamos ata 3 e comezamos ao mesmo tempo. Logo cambiaremos e facemos a liña que fixo a outra persoa facendo o cambio sen parar no medio. Facémolo unha vez lento, outra normal e outra rápida.


Agora:


E por último:





Comentarios