CANCIÓNS GALEGAS_6º


 HIMNO GALEGO "OS PINOS"


  

  




Comentarios

  1. Non sabia Que o himno galego se chamase "os pinos"
    Que interesante ♪⁠~⁠(⁠´⁠ε⁠`⁠ ⁠)

    ResponderEliminar
  2. Conmovedor!!!!!!! Case me saltan as lágrimas!!!!

    ResponderEliminar
  3. Nunca me preguntei como se chamaba pero non me esperaba os pinos, encántame .

    ResponderEliminar
  4. Loli
    Eu tiven que utilizar "os pinos"
    (O himno Galego) para un trabajo de clase,ademáis o menos pai conoce moitas desas cancions.😉😉😉😉😉😉

    ResponderEliminar
  5. A verdade Loli coñecia o himno gallego pero non sabía que se chamaba "Os pinos" está moi chula 💋

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Si eu tamén o coñecía pero non sabía nin siquera que tiña nome, e se me preguntaran nunca hubera dicho "Os pinos"

      Eliminar
  6. Por suposto que coñecia o himno galego pero non tiña nin idea de que se chamaba ”os pinos” pero esta moi ben sábelo. Grazas Loli🥰

    ResponderEliminar

Publicar un comentario