Curso 2025-2026

UNIDADE 2 1º

OS INSTRUMENTOS DE PERCUSIÓN


    Claves                                      Caixa chinesa
 

        Triángulo                                      Güiro        
 

                              Pandeireta                                 
 

UNIDADE 1 6º

AS CALIDADES DO SON


UNIDADE 1 5º

O SON

O son é a materia prima da música.

O son é a sensación auditiva que percibe o noso oído cando un corpo sonoro en movemento produce unha vibración que se transmite a través do aire ata chegar ao noso oído.

O son pódese propagar por varios medios: o aire, a auga e os medios sólidos.

Nós escoitamos os sons e a música a través do aire. As ondas sonoras van desde o corpo sonoro ata o noso oído. O aire é o medio máis lento polo que se transmite o son. Pola auga e por medios máis sólidos como o aceiro, o son transmítese moito máis axiña.

UNIDADE 1 4º

AS CALIDADES DO SON

A altura é a calidade do son que nos permite considerar un son agudo, medio ou grave segundo o número de vibracións por segundo que produce. A máis vibracións, máis altura.

UNIDADE 1 3º

AS CALIDADES DO SON: 

ALTURA, DURACIÓN, INTENSIDADE E TIMBRE

UNIDADE 1 2º

AS CALIDADES DO SON


duración indica se os sons son longos ou curtos.

         
                                   Son longo                             Son curto


altura indica se os sons son agudos ou graves.


⬆                            ⬇

 
                                      Son agudo                               Son grave


intensidade indica se os sons son fortes ou suaves.


                                      


  Son forte                           Son suave



ACTIVIDADE ALTURA 1 (sons agudos e graves a partir de imaxes).

ACTIVIDADE ALTURA 2 (clasificación de sons agudos e graves a partir de imaxes).

ACTIVIDADE INTENSIDADE 1 (clasificación de sons fortes e suaves a partir de imaxes).

ACTIVIDADE INTENSIDADE 2 (sons fortes e suaves a partir de imaxes).

ACTIVIDADE CALIDADES DO SON 1 (unir e clasificar sons a partir de audio).

ACTIVIDADE CALIDADES DO SON 2 (producir sons vocais a partir de indicacións aleatorias).


OBRAS E COMPOSITORES



Antonio Vivaldi naceu na cidade de Venecia, en Italia. Foi violinista profesional e tamén director musical. Escribiu máis de 800 obras, entre elas "Las cuatro estaciones" cunha música adicada á primavera, outra ao verán, outra ao outono e outra ao inverno. 

 
  


Amadeus Mozart pasaba moitas tardes escoitando como a súa irmá Nannerl tocaba o piano e quixo aprender a tocalo el tamén. 
Amadeus aprendeu a tocar o piano aos tres anos, e aos cinco anos xa ofrecía concertos. Amadeus non foi á escola. O seu pai Leopold era músico e profesor e ensináballe Música, Matemáticas e idiomas. Leopold decidiu que os seus fillos Nannerl e Amadeus debían tocar en concertos polo mundo. 
Amadeus compuxo música para tocar e tamén música para cantar. Unha obra de Mozart moi coñecida para cantar é "La flauta mágica", e unha obra súa moi coñecida para tocar é "Alla turca" ou Marcha turca.



Ludwig Van Beethoven tamén aprendeu piano co seu pai, que era músico, e máis tarde con outros mestres de Música. Traballou como pianista. Aos 26 anos comezou a quedarse bastante xordo e pouco a pouco quedou sen poder oír nada. Aínda así seguía facendo música. Como a facía sen oír?. Pois a partir das vibracións do son, ese tipo de temblores que podemos notar a través do tacto cando a música está sonando. Unha das obras máis coñecidas de Beethoven é "Para Elisa", adicada a unha muller que se chamaba así.


Camille Saent-Saëns aprendeu música coa súa nai e coa súa tía, e tamén aprendeu a tocar moi cedo o piano. Compuxo moitas obras, unha delas é "El carnaval de los animales", con varias pezas musicais que representan os movementos e os sons de varios animais como por exemplo,  "La marcha del león".




UNIDADE 1 1º

 SONS DE ANIMAIS

Escoita cada son por completo, e cando para de sonar di en voz alta o nome do animal que produce ese son.

UNIDADES DIDÁCTICAS 6º






 

UNIDADES DIDÁCTICAS 5º



UNIDADES DIDÁCTICAS 4º


 

UNIDADES DIDÁCTICAS 3º




 

UNIDADES DIDÁCTICAS 2º














UNIDADES DIDÁCTICAS 1º