A NOTA MI´ (pendente da unidade 5)
A nota mi aguda (MI´) colócase no cuarto espazo do pentagrama.
CONTINUACIÓN DA UNIDADE 6
Curso 2025-2026
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 23 Elementos da representación escénica, Estratexias de análise, Manifestacións da expresión corporal e ás artes escénicas, Recursos dixitais, Teatralidade, Uso responsable de bancos de imaxes e sons
A NOTA MI´ (pendente da unidade 5)
A nota mi aguda (MI´) colócase no cuarto espazo do pentagrama.
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 0 Aproximación ao uso responsable de bancos de imaxes e sons, Estratexias de análise, Manifestacións vinculadas á expresión corporal e ás artes escénicas e performativas, Recursos dixitais
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 7 Estratexias básicas de análise, Manifestacións vinculadas á expresión corporal, Recursos dixitais
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 0 Estratexias básicas de análise, Manifestacións da expresión corporal e ás artes escénicas, Recursos dixitais
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 1 Manifestacións da expresión corporal e ás artes escénicase. Recursos dixitais básicos
AUDICIÓNS (continuación)
A DANZA DOS MIRLITÓNS-Tchaikovsky
Que son os mirlitóns?
O mirlitón é un instrumento de membrana resonante ou pitos de chapa. É coñecido tamén como kazoo ou turuta.
Trátase dun asubío (silbato) formado por unha caña oca e pechada por un dos dous extremos cunha membrana de papel fino que ao soplarse por unha abertura que ten no centro, vibra producindo son.
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 0 Manifestacións elementais da expresión corporal e as artes escénicas
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 52 dramáticas e creativas, Estratexias de recepción activa, Normas de comportamento e actitude positiva.O silencio, O corpo e as súas posibilidades motrices
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 26 dramáticas e creativas, Estratexias de recepción activa, Normas de comportamento. O silencio durante a recepción, O corpo e as súas posibilidades motrices
Por: Música Vitamínica o 24.12.24 / comentarios: 128 Estratexias de recepción activa, Normas de comportamento, O corpo e as súas posibilidades motrices e creativas, O silencio durante a recepción
A Tema principal.B Tema diferente.A Repetición do tema principal.C Segundo tema diferente.A Repetición do tema principal.
MÚSICA PARA OS REAIS FOGOS ARTIFICIAIS-Häendel
George Frideric Händel compuxo a Música para os reais fogos de artificio en 1749, por encargo do rei, para acompañar un espectáculo de fogos artificiais sobre o río Támesis, en Londres.
É unha composición maxestuosa, triunfante e festiva.
Por: Música Vitamínica o 23.12.24 / comentarios: 0 Estratexias de recepción activa, Normas de comportamento. O silencio, O corpo e as súas posibilidades motrices e creativas
O PIRIMPIMPÍN-popular galega
Por: Música Vitamínica o 23.12.24 / comentarios: 4 Estratexias básicas de recepción activa. Normas de comportamento na recepción de propostas. O silencio. O corpo e as súas posibilidades motrices
AUDICIÓNS
A DANZA DOS MIRLITÓNS-Tchaikovsky
Que son os mirlitóns?
O mirlitón é un instrumento de membrana resonante ou pitos de chapa. É coñecido tamén como kazoo ou turuta.
Trátase dun asubío (silbato) formado por unha caña oca e pechada por un dos dous extremos cunha membrana de papel fino que ao soplarse por unha abertura que ten no centro, vibra producindo son.
Por: Música Vitamínica o 23.12.24 / comentarios: 1 Estratexias básicas de recepción activa, Normas de comportamento. O silencio para manter a atención, O corpo e as súas posibilidades motrices
Clara e o crebanoces chegan ao reino dos doces onde vive a Fada de azucre.
O instrumento protagonista é a celesta que crea unha atmosfera máxica, e os instrumentos de corda da orquestra tocan unha melodía cautivadora e chea de encanto.
Por: Música Vitamínica o 23.12.24 / comentarios: 15 arte, cálculo mental, cerebro musical, cultura, INTELIXENCIAS MÚLTIPLES, LINGUAXE MUSICAL, RÍTMICA, UNIDADE 5 6º