Curso 2025-2026

XOGANDO EN 1º



Seguimos repasando contidos neste terceiro trimestre.

A través dun xogo por parellas o alumnado de 1º curso desenvolve a competencia lingüística.

"Adiviñas que é?".










ACCESO AO CONSERVATORIO




 

CANCIÓN MIÑA NAI


Nenas e nenos de 2ºA, 2ºB, 3ºC, 4ºA, 6ºA e 6ºC, por fin saiu o videoclip da canción tan cantada estes días.

Velaquí están os compoñentes do grupo, que fan que as súas nais sexan as protagonistas xa que o tema vai adicado a todas elas. 

Moi chulo. Desfrutádeo!. 





INSTRUMENTOS VIRTUAIS


Experimenta melodías e ritmos con instrumentos virtuais online. Es quen de tocar algunha canción coñecida ou de crear un ritmo ou unha melodía propia?.


GUITARRA 1 (MELODÍA)

GUITARRA 2 (ACORDES)

PIANO 2

FRAUTA DE PAN

VIOLÍN 

VIOLONCHELO

BATERÍA

BONGÓS

VOZ (IDEAS PARA A MÁQUINA 6º CURSO)


IMOS DE FESTA 2º, 3º, 4º E 6º (APRAZADA)

Por mor da previsión para mañá dun día chuvioso, esta saída levarase a cabo o venres día 10 de maio, agardando que as condicións meteorolóxicas o permitan.


Repasade aquí o preparado na aula.




CANCIÓNS GALEGAS 2º, 3º, 4º, 6º

MÚSICA, MENTE Y CURIOSIDADES_16


 ADIVINA:

1



2





IMOS DE FESTA 2º, 3º, 4º E 6º

Coa regueifa "Que viva a nosa lingua" os grupos de 2ºA, 2ºB, 3ºC, 4ºA, 6ºA e 6ºC participaron nun concurso cultural co que optaban ao premio dunha experiencia de convivencia con festa nun lugar da contorna da nosa cidade.

Finalmente conseguiron a experiencia, a cal se levará a cabo o venres 3 de maio na Torre de Hércules e consistirá nunha xuntanza de varios centros nunha xornada que contará cun acto cultural central, unha andaina con itinerario en grupo, diferentes actividades lúdicas e recreativas e como peche dese día, unha festa musical espectacular da man do grupo Mekanika Rolling Band.

Cantaremos e bailaremos con eles e desfrutaremos de cada momento desta xornada, unha gran oportunidade para compartir, socializar e desenvolverse musicalmente máis e mellor e, por suposto, todo en lingua galega!. Non se pode pedir máis.

Estamos moi contentos de ter contribuído coa nosa aportación ao fomento do galego a través do programa Correlingua e tamén agradecidos pola valoración do traballo realizado!.


Canción "Miña nai"



OBRAS E COMPOSITORES EN 1º


Continuamos coñecendo fragmentos de obras de compositores de música clásica en 1º.

A vivenciación é fundamental para comprender o sentido xeral dunha peza e para poder identificar cada obra co seu compositor máis facilmente.

Imaxinando, danzando e tocando apréndese mellor!.

Este trimestre máis de Tchaikovsky e de Camille Saint-Saens.












MÚSICA, MENTE Y CURIOSIDADES_15

 Comenta la imagen (si no sabes, consulta a un adulto de tu familia): 




MÚSICA, MENTE Y CURIOSIDADES_14

 Comenta la cita de Platón (filósofo griego):



MÚSICA, MENTE Y CURIOSIDADES_13

¿Qué pasa cuando la música que escuchamos es buena?.


Comenta: 


COÑECENDO DIFERENTES PROCESOS DO SON EN 5º

 

Como é o proceso da formación da voz?.

Como é o proceso da audición?.

Como se mide e se rexistra a intensidade do son?.

O alumnado de 5º curso está sendo consciente destes procesos e tamén das posibilidades que ofrece a voz humana e da necesidade de ter unha boa saúde auditiva.