Curso 2025-2026

UNIDADE 8 2º

PRINCIPAIS PROFESIÓNS RELACIONADAS COA DANZA

1. Bailarín e bailarina profesional

As persoas con talento e paixón pola danza poden adicarse a bailar y formar parte de compañías de danza ou espectáculos teatrais con bailaríns.

2. Coreógrafo e coreógrafa.

As persoas que teñen habilidades para crear e deseñar coreografías, poden traballar en compañías de danza, teatros, compañías de ópera ou incluso en produccións cinematográficas.

3. Profesor e profesora de danza

As persoas que prefiren ensinar e compartir o que saben sobre danza, poden adicarse a ser profesor ou profesora de danza. Ensinan a nenas e nenos, mozas, mozos ou adultos en escolas de danza, centros culturais ou en academias de música e danza.

4. Director e directora de compañía

As persoas que teñen capacidade para organizar traballo con artistas poden ser directores ou directoras dunha compañía de danza ou de teatro.

5. Deseñador e deseñadora de vestiario

Hai persoas creativas ás que lle gusta o deseño e que teñen habilidades para a confección e a costura. Poden adicarse a crear o vestiario para espectáculos de danza ou obras de teatro.



UNIDADE 8 1º

MOI IMPORTANTE: REPASO NA SEMANA SANTA DAS SEGUINTES LECTURAS REALIZADAS NA AULA (LEMBRAR AS DURACIÓNS DAS FIGURAS VENDO ANTES CADA VÍDEO).

AUDIOS PARA ENSAIOS CONCERTO 6º


Se cantas o día do concerto, ensaia sobre estes audios a túa canción.

Se sabes a letra, practica con algo que faga de micrófono e céntrate en afinar e en interpretar o significado desa letra.

Se sodes un grupo, fixádevos en coordinar as voces como se fosen unha soa.

AUDIOS PARA ENSAIOS CONCERTOS 4º



Para que podades ensaiar, déixovos os audios das pezas que ides tocar e das canción que ides cantar.

AUDIOS PARA ENSAIOS CONCERTOS 5º

Aquí tedes os audios instrumentais das actuacións para os que cantades ou tocades.

Se vos sabedes a letra, practicade con algo que faga de micrófono e centrádevos en afinar e en interpretar o significado da letra.

A GAITA NA MÚSICA TRADICIONAL - 6º

O xoves 20 de febreiro o alumnado de sexto curso participou nun obradoiro impartido por Xoán Carlos Rilo, mestre gaiteiro do Instituto Galego de Artes Escénicas e Musicais.

NUN MERCADO PERSA - 4º




A historia de Nun mercado persa desenvólvese no Imperio Persa. 
Os mercaderes atravesan o deserto para chegar ao mercado da cidade.

UNIDADE 7 6º

A NOTA MI´ (pendente da unidade 5)

A nota mi aguda (MI´) colócase no cuarto espazo do pentagrama.

 


CONTINUACIÓN DA UNIDADE 6









 

UNIDADE 7 5º

CONTINUACIÓN DA UNIDADE 5 E DA UNIDADE 6  



UNIDADE 7 4º

UNIDADE 7 3º

UNIDADE 7 2º

AUDICIÓNS (continuación)


A DANZA DOS MIRLITÓNS-Tchaikovsky

Que son os mirlitóns?

O mirlitón é un instrumento de membrana resonante ou pitos de chapa. É coñecido tamén como kazoo ou turuta.

Trátase dun asubío (silbato) formado por unha caña oca e pechada por un dos dous extremos cunha membrana de papel fino que ao soplarse por unha abertura que ten no centro, vibra producindo son.





Danubio azul é un valse (vals)un tipo de baile moi elegante para bailar en festas. 
Danubio azul é un dos valses máis coñecidos do compositor Johann Strauss. 
Esta peza musical é considerada unha das máis populares da música clásica. O significado que ten para os vieneses e vienesa convertérono no segundo himno nacional de Austria e tamén nunha peza de obrigada interpretación no Concerto de Aninovo de Viena.
Báilase en tres tempos musicais. Escoita: 1, 2, 3; 1, 2, 3...



JAZZ LEGATO Leroy Anderson

Con esta peza musical as nenas e nenos coñecen características empregadas no jazz, un estilo musical que se orixinou nos Estados Unidos.






UNIDADE 7 1º

 LECTURAS RÍTMICAS


Lectura2



Lectura 3


Marcha do león (EL CARNAVAL DE LOS ANIMALES)-
Camille Saint-Säens




O acuario (EL CARNAVAL DE LOS ANIMALES)-
Camille Saint-Säens


   


SPRINGTIME